onze-droom.reismee.nl

Vertrek van huis

Plotseling moest ik nog naar de KPN omdat ik een mail kreeg dat mijn mobiele abonnement afliep. Gelukkig ook nog kunnen regelen. De koel en diepvrieskasten in de garage leeggehaald. Helaas had ik nog eten voor drie dagen, maar dat kwam doordat wij door verschillende vrienden waren uitgenodigd voor een farewel etentje. Gelukkig konden wij daar iemand blij mee maken. De vele telefoontjes en appjes deden ons goed. De taxi kwam een kwartier vroeger wat even wat stress veroorzaakte. Er stond een zuid westen storm en veel vluchten waren gecancelled maar de onze niet. Op Schiphol kwamen Dennis, Robert en Ben jr. ook nog even gedag zeggen. Vanwege storm vertrokken we niet om 19.05 maar 19.50 uur naar Helsinki.

In Helsinki sneeuwde het waardoor ook daar onze vlucht vertraagd werd. Het was wel bijzonder. In de stoelen zat een scherm waarmee je zoveel de bovenkant als de onderkant van het vliegtuig kon zien, het "de-icen" nam bijna een halfuur in beslag maar was erg interessant om te volgen.

Horst

Leuk ( voor ons ) om te horen wat jullie eerste ervaringen zijn. Ja vliegen zelf is leuk, maar het inchecken wachten e.d. krijg je er gratis bij. Hahaha. Veel plezier verder.

Yvonne

Fijn dat jullie toch redelijk op tijd konden vertrekken. Stunt dat KPN gedoe, ook in orde dus.
Lijkt me apart om dat allemaal te zien in een vliegtuig! Have fun!

Nora

Fijn dat jullie vliegtuig kon vertrekken. Wij maakten ons wel zorgen daarover. En de vertaging was toch wel binnen de perken. Genieten nu!

tom boon

Blij te horen, dat jullie konden vertrekken met dat slechte weer.
En nu de bloemetjes buiten zetten!!!
Groetjes,
Carmen en Tom.

Jan Hengst

For Ben (mischien heeft hij het gemist): 010 versus 020 6-2! Dank je wel.