onze-droom.reismee.nl

SINGAPORE

Om 16.40 uur, tijd van Singapore, kwamen wij aan op het vliegveld. Het was een rustige reis en wij hebben allemaal kunnen slapen. Met 2 taxi's zijn we naar het hotel gebracht. Volgens buien radar zou het slecht weer zijn,, maar het is zonnig.

Na een heerlijke douche hebben we in een klein eettentje heerlijke nasi goreng, mie goreng en mutton gegeten. Helaas met frisdrank want er mag geen alcohol geschonken worden op straat.

Een wandeling gemaakt om de vermoeidheid uit de benen wat weg te laten trekken in de hotelbar nog een biertje en nu lekker slapen.

Vandaag 10 januari gaan we de binnenstad onveilig maken in zeer zonnig weer. Het meenemen van een paraplu heeft geholpen.

Vandaag zijn we eerst gaan lopen, volgens een bartender van de bar bij het hotel zou er een winkelcentrum en markt zijn op 1 km afstand, nu houden we alle vier van lopen, dus dat hebben we gedaan, maar na bijna 3 km geen winkel of markt te zien. Na kort overleg besloten een taxi aan te houden en naar Marina Bay Sands te gaan, genoten van de zeer grote en dure mall. Winkels van Prada, Hugo Boss en allemaal van deze merken waar beveiligers voor de deur staan. Heerlijk iets gedronken op de food market. Daarna over de boulevard via de " bridge" naar de overkant gewandeld langs de monumenten van de Olympische spelen voor jeugd spelers van 2010 terug over de andere brug. Bij Dallas heerljjke sandwiches gegeten en toen naar de Botanische garden. Heel veel mooie en grote bomen en planten. Vandaag hebben we 14 km gewandeld.

Aangezien het alweer tegen vijven liep met een taxi terug naar het hotel, lekker douchen en daarna naar hetzelfde eettentje als gisteren. Aangezien hier geen toeristen komen, kregen een keus uit al het heerlijke eten.

Horst

Net op de PC jullie verhaal gelezen over Helsinki en gereageerd. Kijk ik op mijn telefoon, zie ik dat jullie al in Singapore zijn. DAT is snel, hahaha.

Nora

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Veel plezier in Singapore

Jannie Kosten

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Heel veel plezier. Groeten jannie

Zizani Trinidad

Fijn dat jullie goede reis hebben gehad. Heel veel plezier in Singapore.

Fabiola

Fijn dat de reis rustig was en jullie hebben kunnen slapen. Geniet ervan ❤?

Carmen en Tom B.v.O.

Lijkt me heerlijk zo'n droomreis. Geniet ze alle vier !!!

Nora Langenbach

lekker actief bezig! heerlijk!

Ben & Els Hengst

weer "spot on" top.

cobie en meeuw

willen jullie je hollandse roets niet bezoedelen door uit de band te springen gedraag wel he groetjes

Robert & Patty

Nu al mooie verhalen en al veel meegemaakt en het is nog maar het begin. Leuk en stoer dat jullie zo'n reis maken met z'n 4tjes. Veilige reis en we kijken uit naar de volgende verhalen! Grtz,
R&P