onze-droom.reismee.nl

Mildura

Vandaag om 09.00 uur de auto naar de garage gesleept ter reparatie. Het heeft inderdaad te maken met het verwijderde alcoholslot. Er is een zootje gemaakt van alle draden.

Besloten omdat het zo ontzettend heet is, 45 graden maar gevoelstemperatuur ver boven 50 graden, om met een taxi naar de mall te gaan voor de inkopen die we nog moeten doen. Eerst lekker ijskoffie, een groot glas koffie met zeer veel ijs, heerlijk. Daarna allemaal kleding passen en kopen. Heerlijke tosti's voor lunch met een milkshake. Dan krijgen we een telefoontje dat de auto klaar is.

Met de taxi naar het hotel, alle spullen op de kamer gelegd en de auto halen, rijdt weer prima. De autodealer waar de auto is gekocht in Melbourne heeft beloofd om de kosten die gemaakt zijn te vergoeden, geweldig.

Naar de camping waar de caravan opgeslagen staat en deze staat nu op een plaats waar de ekectra en water kunnen worden aangesloten, de matras voor onze slaapplaats past precies. Morgen eerst de verstevigingplaat bevestigen, kratjes kopen voor onze kleding, het scheidingsgordijn ophangen en dan zouden we zaterdag kunnen vertrekken.

Morgenavond gaan we nog naar John en Lynn, waarmee we in Singapore een gezellige boottocht hebben gemaakt.

Zaterdag moeten we om 10.00 uur het hotel verlaten, halen dan brood, melk, enz en gaan beginnen aan de volgende fase van onze reis met caravan naar Broken Hill. Mocht het toch zo zijn dat de temperatuur te hoog blijft richting Broken Hill dan kijken we of we ons programma moeten omgooien.

Lees de volgende blog.

André

Klinkt al weer wat beter. Dat worden warme dagen veel drinken (water?). Hupsakee de volgende miles komen eraan. Kijk uit voor een zonnesteek hoedje op pet op. Gr. André

Carmen en Tom .

Gelukkig is de auto nu in orde. En nu geen strubbelingen meer. Die hitte moeten jullie maar accepteren want het is de tijd v.h. jaar dat het snikheet is daar. Kus en knuf van ons beiden.

Nora Langenbach

Gelukkig doet de auto het weer. nu maar hopen dat de reis haalbaar is met deze temperatuur.
Veel plezier!

Zizani Trinidad

Gelukkig is de auto weer in orde. En dat de temperatuur iets zakt. Veel plezier verder met jullie reis.

Tiny van de Sande

Jullie maken wat mee. Gelukkig dat de auto nu weer goed is. En de temperatuur, hier gaat het vriezen dus dat verschil is levensgroot maar ik weet niet wat ik het fijnste vindt. Ik toch denk wel (even) de vorst.
Veel plezier en goede reis. Groet Tiny

Ben & Els Hengst