onze-droom.reismee.nl

Mildura 2

Vandaag na het ontbijt de auto voor een servicebeurt weggebracht, we gaan tenslotte vele kilometers maken.

In de wachttijd de video's die Carl gemaakt heeft over de afgelopen periode op de harde schijf gezet, met de laptop van Ben. Tevens wat foto's verkleind zodat ik deze bij de blog kan plaats en, kijken of het lukt.

Daarna naar de winkel voor opbergkratten voor onder het bed. Na wat passen en meten weten we wat we willen hebben. De auto is klaar van zijn beurt en na de lunch naar de bouwmarkt voor de onderkant van het bed.

Naar de camping en in de caravan de bedden opgemaakt, de kratten neergezet en het scheidingsgordijn gemaakt en opgehangen. Carl heeft de buitenkant gewassen tot dat de zandstorm te erg werd.

Els en Ben de kleding uitgezocht die nog in de caravan lag, besloten nog een paar keatten to kopen en terug naar het hotel. Vlug douchen en omkleden want om 19,.00 uur moeten we bij John en Lynn zijn.

Rien

Wat een leuke, levendige verslagjes can jullie reis. Veel reisplezier de komende dagen.

Nora Langenbach

Jullie hebben het er maar druk mee! Wat een geregel.