onze-droom.reismee.nl

Van Mildura naar Broken Hill

Om 08.00 uur ontbeten in het hotel en daarna uitchecken, langs het oude huis van Lynn en John gereden alleen om te kijken. Daarna de boodschappen gedaan voor in de caravan, lekker koffie gedronken in de mall en op naar de caravan.

Alle spullen op de juiste wijze opgeborgen, de caravan reis klaar gemaakt en toen kwamen we tot de ontdekking dat de stekker niet past tussen de auto en de caravan,

Op naar BCF voor een tussenstekker, gelijk bij McCafe tosti's en drinken gehaald, terug naar de camping en alles aangesloten en het werkt!!!!!!!

Om 14.35 uur vertrokken met een tussenstop in Coomba om te tanken, plaspauze en wat te drinken naar Broken Hill.

We moesten voor 20.00 uur op de camping in Broken Hill zijn en dat haalden we gemakkelijk vanwege een half uur tijdsverschil, de caravan opzetten. Els en ik hebben allebei een was gedraaid en daarna hebben Ben en Els gekookt. Carl en ik hebben de was opgehangen, na het eten de was opgehaald bijna droog.

De mannen hebben de afwas gedaan en nu aan de koffie, straks lekker douchen en dan onze eerste nacht in de caravan. Ben benieuwd. Ben en Els ook.

Janny

Leuk om jullie bevindingen en ervaringen te lezen. Veel plezier bij jullie verdere reis.

Rien

Airco in de caravan?

Marja Tentua-Hengst

Nee, maar het koelt iets af

Nora Langenbach

Zo, het volgende avontuur is begonnen! Ben benieuwd hoe de nacht in de caravan jullie bevalt.
Veel plezier!

Nora Langenbach

hoe heet de camping waar jullie zijn?Ik probeer de reis op de kaart volgen!

Yvonne van Muijden

Heerlijk slapen in een caravan, ben benieuwd hoe het jullie is bevallen?
Groetjes

Tony and Ucki

Enjoy Broken hill, hope you get to meet Jonnah, Donny and the girls.

Marja en Carl Tentua

De camping waar wij zijn is van Toptoerist, Rakowstreet on Barrier Highway in Broken Hill

André

Hopelijk geen ding dong in je hoofd. Kaart is aan gekomen in Solingen dank daar voor. En ja beide weer een jaartje ouder. Ga zo door met genieten doen wij het ook.