onze-droom.reismee.nl

Van Broken Hill naar Wilcannia

Gisteravond zijn wij anders in on bed gaan liggen, ik langs het raam en Carl langs de rand. We hebben beiden wat beter geslapen.

Vanochtend waren we al om 07.00 uur buiten om te genieten van de koele ochtend bries. Daarna met zijn allen ontbijten en de caravan inpakken. We moesten nog even naar de bank voor Ben om alles te regelen om een vergoeding te krijgen van de dealer voor de problemen aan het begin van de reis. Toen naar Woolworths voor boodschappen voor de komende dagen omdat we naar Bush campings gaan en daar niets te krijgen is.

Langs de weg diverse beesten gezien zowel levend als dood, ook hebben wij diverse wervelwinden gezien, die ontstaan hij de extreme warmte.

Met een tussenstop voor een plaspauze aangekomen op de camping van Wilcannia. Een zeer ruime camping met cabins naast de caravan plaatsen. Aangezien er op deze camping totaal geen schaduw is en het ruim 45 graden hebben Carl en ik besloten in een cabin te gaan, zodat we allemaal iets meer ruimte hebben om af te koelen.

Met de auto nog even naar de rivier gereden, die bijna droogstaat zodat Ben nog even over een dirtroad kan rijden. En door het stadje maar viel jiet zo veel te zien.

Op het deck buiten onze cabin gezeten en gegeten. Ben wilde de route aanpassen voor ons omdat het heet is en blijft maar dat is niet nodig. Wij overleven het wel en blijven genieten.

Morgen op naar het plaatje Ivanhoe en dan slapen we weer in de caravan, warm of niet.

Els

Wij gaan gewoon lekker met z'n vieren verder genieten????

Ben & Els Hengst

Yep wij met 4 in de echte OUTBACK.

Horst

VanWilcannia naar Canberra dik 900 km , denk je in Nederland toch wel anders over. Hoop dat het goede wegen zijn zo dwars door Australië. Gelukkig geen haast, dus geniet van de reis.

Robert

Ik geniet ook mee vanuit Nederland :)