onze-droom.reismee.nl

Van Wilcannia naar Hillston

Eigenlijk zouden we naar Ivanhoe rijden, maar omdat het zo ontzettend warm is en blijft gaan we het programma iets omgooien. We hebben op de camping met diverse mensen gesproken en daarna toch het programma gewijzigd.

We rijden vandaag de Bush uit en richting de kust. Ons plan is om via Cobar naar Mount Hope te rijden en daar op een camping te blijven. In Cobar bij een bakkerij een pie en een milkshake genomen om 13.00 uur en door naar Mount Hope. Helaas was de camping niet wat wij zochten en de volgende was 100 km verder in Hillston.

Gebeld en er was plek maar we moesten er wel opschieten om 18.00 uur sluit de receptie. We hebben het gehaald en reden door een zeer mooi nationaal park. Helaas is er op deze camping geen kamp winkel en zijn de winkels gesloten dus moeten we het met wat wij hebben. We hebben een pilsje gedronken bij RSL. Een club voor oud militairen.

Morgen gaan we nog meer naar de kust t.w. Lake Telbingo

cobie en meeuw

worden jullie niet moe van al dat haasten ?/

cobie en meeuw

helaas gaan al
mijn berichten er niet uit hoe zou dat kunnen ??
wie van jullie is het meest dronken ?/
hg meeuw

Horst

Prettig als je een reisplan kunt omzetten. Hier de eerste sneeuw gehad. Succes verder.

Marja en Carl Tentua

Hi Fobie en Meeuw. Nee hoor niets haasten. We hebben een planning gemaakt om in 3 maanden rond te rijden door New South Wales, ACT en Victoria. Alleen vanwege het hele hete weer passen we het aan. Zien veel en worden nog niet dronken.