onze-droom.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Wij, Carl en ik, gaan een droom waar maken.

Vele jaren worden wij al gevraagd om een keer naar Australië te komen. Het land waar ik mijn jeugd heb doorgebracht samen met de vele neven en nichten, de kinderen van oom Jan en tante Sjaan. Nu ben ik maart 2018 gestopt met werken en daarom kan het nu gebeuren.

Carl is op 9 januari 1959 naar Nederland gekomen als 12 jarige en is ook nooit terug geweest. Hij hoefde niet echt maar heeft nu ook het reisvirus, dat de Hengsten altijd al hadden, te pakken en heeft heel veel informatie opgezocht over zijn scholen, huizen en plekken waar hij gewoond heeft op Borneo en Java.

Wij gaan op 8 januari vertrekken voor een week Singapore, 3,5 maanden reizen door Australië, een korte strandvakantie op Bali, 4 dagen op Borneo en dan 28 dagen reizen op Java. Wij gaan ook kijken waar Pa Hengst zijn militaire diensttijd heeft doorgebracht in Semarang.

We gaan reizen met Ben en Els, mijn broer en schoonzus.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes

We, Carl and me, are going to make our dream come true.

Many years our cousins in Australia are asking when do you come to Australia. I have stopped working in March of this year and we said we are going.

Carl came to the Netherlands from Indonesia on 9th of January 1959 and has never been back. Because he is married to a “Hengst” and infected with the travel virus we are going to find his schools, homes and other places he has been as a kid.

We also are going to the places our dad went when he was in Semarang

Greetings

Marja en Carl

Reacties

Reacties

Els

Heb er veel zin in om met jullie mee te reizen

Nora Langenbach

Lieve Carl en Marja,

Ik wens jullie een prachtige reis toe! Helaas kan ik jullie niet uitzwaaien. Ik kijk uit naar al jullie verhalen.

Gerard en Sonja

We gaan jullie volgen. Sonja is benieuwd of er nog iets van haar jeugd te zien is.

Margo Vaandrager

Als het allemaal goed is lopen jullie nu in Signapore. Ik wens jullie een fijne tijd daar toe en zal aan jullie denken. Voor ons is het alweer een hele tijd terug dat wij daar waren. Veel genieten en ik kijk uit naar jullie volgende bericht.
Groetjes Margo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!