onze-droom.reismee.nl

Laatste lootjes

Gisteren onze vrienden, die een oogje in het zeil gaan houden in onze vakantie, uitgenodigd en gezellig met ons zessen gegeten. Weer een lade uit de diepvries leeg. Aangezien ik altijd in het groot heb ingekocht, hebben wij de afgelopen maanden de diepvriezer en onze voorraad moeten op gebruiken. Het gaat de goede kant op. Alles is bijna leeg en morgen alles schoonmaken.

Op 2 januari nog een blunder begaan. De auto van Carl zou tijdens de vakantie in de garage staan en die van mij op de oprit. Ik dacht laat ik eens kijken of ik de wegenbelasting voor de auto van Carl kan opschorten omdat die toch binnen staat. Op de website staat informatie maar zodra je wat gegevens intikt en verder gaat wordt de belasting "direct" opgeschort. Dit was eigenlijk niet de bedoeling maar je kan geen begin datum invullen. Toen Carl thuis kwam was hij uitermate verrast dat ik zei, de garage moet verder leeg en jouw auto moet er in. Maar ja, dit scheelt toch weer € 200,00 die we in de vakantie kunnen besteden. We rijden dus de laatste dagen alleen met mijn auto.

Morgen de laatste was wassen en strijken, de koffers in gaan pakken en dan de laatste nacht in ons eigen huis en bed. Dinsdag om 14.00 uur rijden we met een taxi richting Schiphol.

Tot het volgende verslag waarschijnlijk uit Singapore, Marja en Carl


Reacties

Reacties

Leen en Pleuntje

Wij wensen jullie een fijne goede tijd toe. Geniet van al het moois op deze reis. Jullie gaan de zomer tegemoet, met naar wij hopen veel mooi weer. Goede reis.

Marja Tentua-Hengst

Dank je Leen en Pleuntje. Het is in Australië nu zomer en we gaan richting de herfst. We hebben dus dit jaar 2x zomer.

Els

We gaan nu aftellen meis

André en Gitte. Solingen

Na ons telefoon gesprekje wensen we jullie nogmaals een hele fijne en een onvergeetbare vakantie.
Goede reis.

cobie en meeuw

We gaan jullie missen maar veel plezier vergeet mij lombokjes niet zijn 500euro waard hg meeuw

Fred de Jong

Een hele fijne reis en veel plezier.
en …..wat de vriezer leeg eten betreft ,had ik wel mee willen helpen.!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!