onze-droom.reismee.nl

Laatste voorbereidingen

Vandaag zijn we in Tiel, dit is halverwege onze beide woonplaatsen, bij elkaar gekomen om de laatste financiën en details uit te wisselen. Dit allemaal onder het genot van heerlijke sushi. Alle vluchten zijn geboekt, net als de hotels in Singapore, Australië, Bali en Borneo. We moeten alleen Java nog regelen. Vandaag heeft Ben ook een aantal campings geboekt in Australië zodat wij met een gerust hart aan deze trip kunnen beginnen. Het voordeel hiervan is dat wij nu al op de hoogte zijn wat we hebben uitgegeven.

We hebben zeer leuke kaartjes laten drukken met als tekst "The Traveling 4" en onder die naam gaan wij ons bekend maken de komende 5 maanden.

Maandag de laatste kleding wassen, koffers inpakken en handbagage klaarzetten. Carl mag nog naar de chiropractor zodat hij de rest van de vakantie mooi recht loopt. Daarna de tweede auto gereed maken voor 5 maanden stilstaan.

Dinsdag hoeven wij dan alleen op de taxi te wachten die ons om 14.00 uur naar Schiphol brengt. Wel zagen wij dat het weer erg gaat tegenvallen. Windkracht 9 met westen storm. Als dit de voorbode is voor onze 5 maanden vakantie dan kunnen wij lachen.

Maar lachen en genieten is iets wat wij zeker gaan doen.

Ben & Els Hengst

Leuk gedaan zus, mooi omschreven en beschreven. Je kan zien dat we uit één nest komen.
WIJ GAAN GENIETEN>>>>>>>>

Robert

Mooi geschreven! Tot dinsdag :)

Rien van Loon

Jullie hebben hard gewerkt om alles op tijd klaar te krijgen. Veel gegeten ook, zoals ik lees. Ik wens jullie een goede en vooral ook mooie reis. Wat een avontuur.

Nora Langenbach

De laatste loodjes wegen het zwaarst! Succes. Ik kom vanavond gedag zeggen.

Yvonne van Muijden

Veel succes saampjes. Leuk om jullie te volgen. Goede reis.

Ilse & Horst.

Leuk dat wij een beetje mee kunnen genieten. Wensen jullie 4tjes veel plezier en goede reis.

Zizani Trinidad

Wens jullie veel plezier en geniet ervan. Goede reis en leuk om jullie te volgen.