onze-droom.reismee.nl

Singapore 2

Na een rustige nacht weer heerlijk ontbeten. Carl is al op zijn aziaatisch bezig met bami als ontbijt. We hebben een taxi genomen naar Lavenderstreet waar nog zeer veel oude Engelse gebouwen zijn. Er zou ook een zeer groot winkelcentrum moeten zijn. Na zeer veel kilometers lopen en het diverse keren navragen, waarbij we iedere keer ergens anders heen werden gestuurd bleek dat wij in een rondje er om heen waren gelopen. Wel een geweldige koffie shop gevonden waar de koffie uitstekend smaakte.

De mall bestond uit zeker acht verschillende etages met van alles en nog wat te koop, zelfs winkels die we in Nederland niet meer hebben zoals "bata schoenen" . Onze lunch bestond uit zalige sushi vers gemaakt waar wij bij waren. Daarna nog naar winkelcentrum Mustafa. Deze mall bestond uit winkels voor techniek en bouw materialen.

Met de taxi terug naar het hotel waar we een heerlijke milkshake hebben gedronken voor we gingen douchen. Hierna aan de saté, de dames kip en de heren geit. de serveerster wist niet wat haar over kwam toen Carl haar in het Maleis antwoorde. Hij was toch geen Aziaat. Elke keer als zij langs kwam moest zij giechelen.

Met een taxi naar Marina Bay Sands voor de muziek en licht show in de haven. Geweldig. Er was ook een kermis waar we nog naar toe zijn geweest.

Daarna naar de 56 etage van de Skywalk. Je staat boven op een dek van een boot gebouwd op drie hoteltorens. Zelfs ik met mijn hoogtevrees heb genoten. Het was een prachtig uitzicht van zo hoog met alle verlichte gebouwen er om heen. Singapore bij nacht.

Horst

Drukke dag geweest met veel indrukken. Wis de foto's ?

Horst

Mis de foto's, sorry

Marja en Carl Tentua

Foto's komen zo spoedig mogelijk. Mis het snoertje om de foto's van mijn telefoon op de tablet te zetten. Wordt waarschijnlijk pas in Australië mogelijk.

Ucki

Sounds like you guys are having lots of fun and tasting yummy food

Ben & Els Hengst

jij gaat als een speer

Robert

Mooi geschreven elke x :) leuk dat Carl in maleisisch antwoord en er zo leuk op gereageerd wordt!

Wacht het volgende weer in spanning af :)

André

Met veel plezier lees ik het verhaal van jullie rondgang door Singapore. En Carl voel je al een beetje thuis?. Een beetje de dames laten schrikken, een Hagenaar die maleis begint praten (lachen). gr.

Margo Kooij

Jullie zijn al geweldig bezig.De beste wensen voor het jaar 2019.

Zizani

Gezellig, en de skywalk is inderdaad heel mooi.