onze-droom.reismee.nl

Van Hillston naar Lake Talbingo

Van Wilcannia naar Hillston (een nacht overnachten) door naar Lade Talbingo.

DINSDAG 22 januari, zijn we aangekomen op het caravanpark in Hillston, helaas was alles in de omgeving al gesloten, maar we hebben een biertje gedronken bij de service club voor oud militaire.

'S-nachts niet veel geslapen vanwege de warmte, Carl en ik hebben vanaf 02.00 uur buiten gezeten om wat af te koelen.

Woensdag 23 januari besloten om in een ruk door te rijden naar Lake Talbingo als er plek is. Gelukkig wel een tijdelijke plek, lekker gegeten en gedoucht.

Donderdag 24 januari, caravan verzet naar definitieve plek. Daarna naar Tumut via alle bergen. Koffie gedronken bij The Coffee Pedelar en boodschappen gedaan bij Woolworths voor meerdere dagen omdat alles dicht gaat voor Australien Day. Nog wat drank gehaald bij Dan Murphy en terug naar de caravan. Heerlijk gegeten zalm, salade en aardappel. Carl in een micro kaartje kwijt met films, volgens hem heeft hij het verloren in de bar bij Mad Max.

Vrijdag 25 januari. Na het ontbijt naar het uitkijkpunt van Mt Kuchiosko gereden. Aangezien ik hoogtevrees heb ben ik niet het punt op gegaan maar heb het maken van foto's en films aan anderen overgelaten. De volgende stop is Kiandra, een goudzoekersdorp waar veel informatie op de borden staat. Door naar Adaminaby voor lunch, heerlijk in een gekoelde koffieshop. Naar Cooma waar we langs winkels zijn gewandeld en de jongens een speciale sloopyard hebben bezocht met duizenden auto's, vooral oude modellen, daarna nog een biertje in het Victoria Hotel en retour camping. Daar konden we in de campingwinkel heerlijke vers gebakken pizza kopen. Gelukkig heeft Carl het kaartje gevonden, het lag in de auto.

We zien in alle winkels leuke dingen om te kopen, maar we mogen straks maar 20 kilo meeneem naar Indonesië. Dus moeten we heel goed nadenken bij alles wat we zien.