onze-droom.reismee.nl

Van Hillston naar Lake Talbingo

Van Wilcannia naar Hillston (een nacht overnachten) door naar Lade Talbingo.

DINSDAG 22 januari, zijn we aangekomen op het caravanpark in Hillston, helaas was alles in de omgeving al gesloten, maar we hebben een biertje gedronken bij de service club voor oud militaire.

'S-nachts niet veel geslapen vanwege de warmte, Carl en ik hebben vanaf 02.00 uur buiten gezeten om wat af te koelen.

Woensdag 23 januari besloten om in een ruk door te rijden naar Lake Talbingo als er plek is. Gelukkig wel een tijdelijke plek, lekker gegeten en gedoucht.

Donderdag 24 januari, caravan verzet naar definitieve plek. Daarna naar Tumut via alle bergen. Koffie gedronken bij The Coffee Pedelar en boodschappen gedaan bij Woolworths voor meerdere dagen omdat alles dicht gaat voor Australien Day. Nog wat drank gehaald bij Dan Murphy en terug naar de caravan. Heerlijk gegeten zalm, salade en aardappel. Carl in een micro kaartje kwijt met films, volgens hem heeft hij het verloren in de bar bij Mad Max.

Vrijdag 25 januari. Na het ontbijt naar het uitkijkpunt van Mt Kuchiosko gereden. Aangezien ik hoogtevrees heb ben ik niet het punt op gegaan maar heb het maken van foto's en films aan anderen overgelaten. De volgende stop is Kiandra, een goudzoekersdorp waar veel informatie op de borden staat. Door naar Adaminaby voor lunch, heerlijk in een gekoelde koffieshop. Naar Cooma waar we langs winkels zijn gewandeld en de jongens een speciale sloopyard hebben bezocht met duizenden auto's, vooral oude modellen, daarna nog een biertje in het Victoria Hotel en retour camping. Daar konden we in de campingwinkel heerlijke vers gebakken pizza kopen. Gelukkig heeft Carl het kaartje gevonden, het lag in de auto.

We zien in alle winkels leuke dingen om te kopen, maar we mogen straks maar 20 kilo meeneem naar Indonesië. Dus moeten we heel goed nadenken bij alles wat we zien.

Els

En we genieten nog steeds ??☀️☀️☀️☀️

cobie en meeuw

altijd weer spannen de dingen een lombokje engould wegen maar 30gram hoor \

wel warm he hg meeu w

Marja en Carl Tentua

Hi Meeuw, helaas nog geen goulds gezien, wel heel veel andere vogels.
Je kan ook nog verhalen lezen op: www.thedownunder.reismee.nl

Jan Hengst

In het Victoria Hotel hebben Annie and ik nog eens een drankje gekocht in 1961. Een goeie hengst komt altijd terug waar wat the drinken is, of niet.

Marja en Carl Tentua

Zo zie je. Jouw herinneringen worden ook onze herinneringen

André

Zo aardig wat miles gereden. Wat we lezen en horen over het weer bij jullie is er een hittegolf dan is het binnen zitten bij een airco en een koud biertje (drankje) denk ik zeer aangenaam. Rustig aan volop genieten.

Nora Langenbach

flinke ruk gemaakt. De hitte lijkt mij lastig!