onze-droom.reismee.nl

Van Lake Talbingo naar Sutton

Donderdag 31 januari 2019

Eindelijk op weg naar de Yarrangobilly Caves, het is warm weer en om een wandeling in de caves te doen is dat natuurlijk best lekker. Aangekomen bij het basis station, eerst natuurlijk koffie en plassen. Gewapend met een plattegrond krijgen we de opdracht de weg te volgen tot het volgend parkeerterrein. Lachen dat is nog geen 2 minuten. We hebben ons klaargemaakt en lopen de cave zonder gids. Het was op sommige plaatsen erg nauw en nat maar wel bijzonder mooi. Helaas kan ik nog steeds niet de foto’s verkleinen en er op zetten vanwege de slechte Wi-Fi. Daarna besluiten we om nog een tweede wandeling te maken, in de natuur via de gekregen plattegrond. Eerst een stuk naar beneden via een dirtpad, dan een heel stuk langs de rivier. We hebben zeer mooie plekken gezien. Na het thermal bad eindigt onze route en moeten wij een helling op. Deze steniging is 700 meter en werkelijk een echte klim, daarna nog een stukje weg en we zijn bij de auto. Allemaal tevreden.

Vrijdag 1 februari

Alles ingepakt en afscheid genomen van de beheerders, war mee we nog op de foto zijn gegaan en die zeer geïnteresseerd zijn in onze reis.

Koffie gedronken bij The Dog on the Tuckerbox en daar het hele verhaal gehoord. Er staat ook een leuke winkel met allemaal oude spullen. Door naar caravanpark Capitol Country Holiday in Sutton. Aan de rand van Canberra. Tijdens het opzetten van de voortent ziet Ben een van onze neven Chris James, als verrassing waren hij en Jean de dag er voor al aangekomen. Daar komt David Moore een andere neef naar ons toegelopen. Van het opzetten van de tent bij de caravan komt niet veel meer. David brengt wat drank en Jean verzorgt het eten. Reuze gezellig allemaal.

Zaterdag 2 februari

Eerst wordt er voor mij gezongen. Ik ben vandaag 66 geworden. Daarna gaan we koffie drinken met gebak in Bungendore, waar Ben vorig jaar al een schilderij van Elvis heeft gezien en samen met Carl krijg ik dit schilderij. Helaas gebeurt er dan weer iets dat niet leuk is. Bij het tanken rijdt iemand achteruit in onze voorkant. We hebben wel gelijk e Australische politie in actie gezien.

Wij worden om 17.00 uur verwacht bij mijn neef John voor de koffie, maar als ik door de achterdeur loop zie ik ongeveer 35 personen, allemaal familie die speciaal naar John zijn gekomen om mijn verjaardag te vieren met een grote barbecue en voldoende drank.

Wij zijn laat op de camping en staan zo’n dag ook later op.


Reacties

Reacties

Sonja en Gerard

Weer van alles meegemaakt. Mooie verhaal.
Groetjes

Jannie Kosten

Een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier en niet meer zo warm

Nora Langenbach

Leuk om weer allemaal te lezen. Komt het goed met de auto?

tom boontje

Leuk, om jullie prachtige verhalen te lezen.
Geniet er maar van.
Wij zijn druk bezig met de volgende Kumpulan op 10 Februari 2019 met The Eastern Aces, ha, ha, ha!
De Bacardi fles zal ik gesloten houden voor Carl, tot jullie terug zijn!
We wensen jullie hele fijne dagen en we kijken uit naar het volgende reisverslag .
Groetjes en liefs voor jullie viertjes,
Carmen en Tom.

Bertie

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marja. En bedankt voor je mooie verhalen.

Robert

Eindelijk het volgende deel van het verhaal, leuk zo voor verjaardag zo'n surprise party. hopelijk komt het nog goed met de auto! Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal :)

Adri van den ouden

Lieve Marja en Carl van bertykrijg ik nujullie mailtjes door. """"


Geweldig dusnuweet ikookhoehet met julliegaat, geweldig. Geweldig goed dus jullie wetenook dat ik nietbestzegmaarslecht ,,,,,,,ben met de computer maar zo gaat hetook Betty was laatst bij mij op de koffiehuis toekwamen. Jullie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!